O projekcie
Mała identyfikacja wizualna dla nowej marki, choć stworzonej przez ludzi z wieloletnim doświadczeniem w branży poligraficznej. Nazwa DDPrint pochodzi od imion trójki założycieli – Dagmara, Dariusz oraz Piotr.
Logotyp oparty o charakterystyczną typografię. Wnikliwe oko znajdzie w nim ukryte książki lub składane ulotki – jedne z podstawowych produktów nierozłącznie związanych z drukiem. Trochę bardziej zboczeni typofile, jak my, być może w kształcie liter dopatrzą się luźnego nawiązania do tekstury tj. stosowanego głównie przez mnichów w XIV w. pisma książkowego ze skośnymi ścięciami od płaskiego pióra, czy późniejszych czcionek takich jak fraktura, czy szwabacha, imitujących kaligrafię. Czyli takie nawiązanie do historii i tradycji druku :-).
Przewodni motyw graficzny (Key Visual) pomimo tego, iż stworzony jest z prostych znaków, odpowiednio budowany, jest w stanie nawet zwiększyć swoją pojemność. Poprzez ich liniowe powielenie uzyskujemy ulotkę składaną w harmonijkę, a wraz z dodaniem kolejnych rzędów, dodajemy również trójwymiarowości i możemy dostrzec stosy arkuszy papieru czekające na zadruk :-) Mam nadzieję, że też to widzicie…
Wrzucamy też dwie odrzucone propozycje.
- Projekt
- Tagline