Foldery reklamowe dla Ilkow Trade

By 13 czerwca 2024Ilustracje, Książki
Katalog Ilkow Trade 7

Ilkow Trade jest sprawdzonym dystrybutorem najwyższej klasy surowców spożywczych i do suplementów diety, wywodzącym się z niewielkiej firmy rodzinnej. W celach marketingu swoich produktów przygotowuje foldery i broszury reklamowe mające pomóc dotrzeć do potencjalnych klientów oraz zapewnić prezentację produktów w eleganckiej formie.

Agencja Wydawnicza AD FONTES wzięła udział w przygotowaniu czterech broszur: jednego katalogu produktów w wersji polskiej i angielskiej oraz dwóch folderów prezentujących surowce do produkcji suplementów diety: kolagenu z marchwi oraz kolagenu rybiego.

Katalog produktów został najpierw stworzony dla odbiorcy polskojęzycznego, a następnie jego tekst został przetłumaczony przez doświadczonego tłumacza i poddany korekcie w dwóch etapach: po przekładzie oraz po składzie.

Dwa foldery informacyjne powstały na bazie wielostronicowych prezentacji w języku angielskim. Przygotowanie każdego z folderów składało się z kilku etapów i odbywało się we współpracy ze zleceniodawcą:

  1. Etap pierwszy polegał na ustaleniu ze zleceniodawcą objętości folderu i omówieniu jego zawartości merytorycznej.
  2. Etap drugi obejmował lekturę całej prezentacji oraz wybranie najistotniejszych dla odbiorcy produktu wątków i informacji.
  3. W kolejnym etapie informacje te zostały przetłumaczone z języka angielskiego na polski i ułożone w zgrabne teksty formą dostosowane do rodzaju publikacji.
  4. Następnie do tekstów zostały wybrane pasujące ilustracje i tekst został złożony wraz z ilustracjami w gotowy folder.
  5. Po akceptacji zleceniodawcy na koniec całość przeszła korektę, aby wyeliminować ostanie błędy typu literówki lub drobne błędy składu.

Oczywiście nie obyło się bez pewnych trudności, takich jak dobór odpowiedniego gatunku ryby dla folderu kolagenu rybiego czy trudności merytoryczne przy przekładzie treści z zakresu np. systemu trawiennego człowieka. Wizja graficzna folderów leżała po stronie prowadzącego agencję Jarka Danielaka, który – projektując oba foldery – zamierzał każdemu produktowi w serii przypisać jeden charakterystyczny element (tuńczyk, marchew) i ten plan zamierza kontynuować w razie prac nad kolejnymi folderami. Przygotowanie warstwy tekstowej spoczęło w rękach współpracującej z agencją Klaudii Kościelskiej.

Efektem prac są przedstawione na wizualizacjach foldery oraz zadowolony klient.

Jeśli potrzebujesz katalogu swoich produktów lub folderu reklamowego, skontaktuj się z naszą agencją.